با سلام. به سایت تی جی فایل خوش آمدید. در این سایت بهترین فایل های آموزشی که از اعتبار علمی و عملی برخوردار باشد قرار داده می شود. چرا که آموزش های تئوری منجر به ورشکستگی می شود. با وارد کردن کد abcdx از 50٪ تخفیف محصولات فایلی بهرمند شوید. عزیزانی که ایمیل ندارند می توانند از آدرس hasan3942@gmail.com استفاده کنند. !!! در صورت مواجه شدن با هر گونه سوال در خصوص مطالب سایت می توانید با مدیریت سایت تماس برقرار کنید. جهت تماس با مدیریت می توانید با شماره 09332879232 در ارتباط باشید. در ضمن به تمامی مشکلات، سوالات، پیشنهادات، انتقادات، درخواست ها و نظرات ارزنده شما عزیزان جواب داده خواهد شد.

محل لوگو

کارشناس پرورش قارچ دکمه ای شوید


کارشناس پرورش قارچ  دکمه ای شوید

آپدیت در تاریخ 98/12/4

قارچ دکمه ای سرشار از پروتئین، کربوهیدارت ها، فیبر، اسید آمینه است. این نعمت خداوندی خواص بسیار زیادی از جمله افزایش ایمنی بدن، درمان ناراحتی های اعصاب، درمان بیماری های قلبی، درمان فشار خون بالا، دیابت و همچنین برای پیشگیری بسیاری از امراض مناسب می باشد. و در حال حاضر با توجه به افزایش سطح آگاهی مردم از خصوصیات و فواید آن در سبد غذایی طیف بسیاری از اقشار جامعه جا باز کرده و لنگر انداخته است.

قارچ دکمه ای را می توان به صورت تازه، کنسرو شده و پودری به بازار عرضه کرد. اجرای طرح تولید قارچ دکمه ای علاوه بر اشتغال زایی می تواند گامی موثر در پیشرفت صنایع غذایی در کشور باشد.

از مزایای مهم این کسب و کار می توان به کسب درآمد خوب و راحت بودن آن اشاره کرد. به طوری که شما لازم نیست کار طاقت فرسایی انجام دهید و تا مرحله برداشت فقط شما دما و رطوبت را چک و یاداشت می کنید که این دو عوامل تاثیرگذار در تعادل باشد. 

 هم چنین در مساحت های کوچک نیز امکان تولید قارچ وجود دارد، به طوری که در یک اتاق 4*3 هم می توان قارچ تولید کرد و کم کم گسترش داد.

در این فایل تمام مراحل راه اندازی و کسب و کار پرورش قارچ دکمه ای را به طور خیلی ساده به دوستان علاقه مند به این حرفه آموزش می دهد به طوری که با مطالعه این فایل به معنی واقعی کلمه کارشناس پرورش قارچ می شوید. 

ویژگی های مهم این فایل :

  • آموزش به زبان ساده و روان و همراه با عکس
  • عدم نیاز به داشتن مدارک بالا برای یادگیری آن
  • آموزش صفر تا صد پرورش قارچ
  • تمام مطالب این فایل در سالن پرورش قارچ  به طور عملی توسط ما آزمایش شده است.
  • نحوه صحیح پخت و پز قارچ دکمه ای در غذاها
  • هر چند آموزش صد در صد و تمام نکات مهم در فایل گفته شده است اما چنان سوالی بود می توانید از عضو ارشد تی جی فایل (مدیریت) نیز مشاوره بگیرید.

 فرمت:pdf

عزیزانی که ایمیل ندارند می توانند از آدرس hasan3942@gmail.com استفاده نمایند.

پس از پرداخت لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده می شود


مبلغ قابل پرداخت 57,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان رضوی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مدیریت تی جی فایل محفوظ می باشد. کپی برداری از مطالب سایت به هر نحو، مورد رضایت گروه تی جی فایل نمی باشد و حرام است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما